МАКСИМАЛЬНА ПРОДУКТИВНІСТЬ І СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН
Трактори DEUTZ-FAHR нової серії 6G представлені вЕвропе моделями потужністю від 130 до 200 к.с. і призначені длясельхозтоваровиробників, яким потрібен трактор, що забезпечує не толькопревосходную продуктивність за меншу вартість, але і безпрецедентноудобство експлуатації і простоту обслуговування. Нова серія DEUTZ-FAHR 6G-ідеальне поєднання шестициліндрових двигунів Deutz (соответствуютэкологическим нормам Stage III A), ефективних сучасних трансмісій ZF ілучшіх в своєму класі гідравлічних систем. На додаток до цього моделі 6G мають чудовий дизайн, а бренд DEUTZ-FAHR гарантує неперевершену якість.
ПОТУЖНИЙ, НАДІЙНИЙ І ВИСОКОПРОДУКТИВНИЙ
Двигун Deutz TCD 2012 забезпечує високу продуктивність імаксимальну надійність, має ряд сучасних технічних рішень, в тому числеелектронне управління системою уприскування DCR (Deutz Common Rail). Силовойагрегат відрізняється чудовою паливною економічністю при високому крутящеммоменте. Наприклад, двигун моделі 6205G розвиває максимальну мощность203 к.с. (149,2 кВт) при 2000 об/хв (максимальні обороти – 2200 об/хв). 96% максимальної потужності двигун розвиває вже при 1600 об/хв.94% максимального крутного моменту (810 Нм при 1600 об/хв) силовий агрегатдостигає в діапазоні 1100 – 2000 об/хв. стандартна комплектаціяпредусматрівает повітряний фільтр Donaldson PowerCore, виконану з алюмініясистему охолодження, паливні баки загальним об'ємом 345 л зі сталевим захистом.
ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНА ТРАНСМІСІЯ
Трактори оснащуються 4-діапазоннойтрансмісією (24 швидкості вперед і 12 назад; при установці ходоумменшітеляколічество швидкостей подвоюється, а мінімальна швидкість становить 370 м/год)або 5-діапазонною трансмісією (30 швидкостей вперед і 15 назад або 54 і 27 пріустановке ходоуменшітеля), які забезпечують економічну витрату палива привисоких швидкостях руху (технічно допустима швидкість – 50 км/год)*.Роботизована трансмісія RCshift оснащена програмним забезпеченням, спеціально розробленим компанією DEUTZ-FAHR, і забезпечує полностьюавтоматическое перемикання швидкостей і діапазонів. У стандартну комплектацію входить гідравлічний реверс, кнопка відключення зчеплення і функція автоматичного перемикання швидкостей в діапазоні.
КРАЩА В КЛАСІ ПРОДУКТИВНІСТЬ
Вал відбору потужності тракторів серії 6G забезпечує високу продуктивність і паливну економічність. У базовій комплектації уВОМ доступні 4 швидкості: 540/540E/1000 / 1000E.в електрогідравлічному приводі застосовуються сенсори, що визначають навантаження, для максимально плавного включення.В якості опції доступний передній ВВП (1000 об/хв) з електрогідравлічним приводом.
ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА
Трактори серії 6G оснащуються насосами зі змінною продуктивністю 120або 160 л/хв (125 або 165 л/хв на моделях 6185G і 6205G). У комплектаціідоступно 4 пари задніх гідравлічних клапанів з механічним управлінням.Вантажопідйомність задньої навісної системи становить 9700 кг, передньої-3850кг. у комплектацію також входить окремий насос гідропідсилювача керма продуктивністю 42 л/хв.
ВИСОКИЙ РІВЕНЬ КОМФОРТУ І БЕЗПЕКИ
У тракторах серії 6G появиласьвозможность встановлення баластних вантажів під передньою рамою загальною масою до 495кг. Максимальне навантаження на передній міст становить 5200 кг, на задній міст -9200 кг. Гідропневматична підвіска переднього моста (опція) обладаетадаптивной регулюванням жорсткості залежно від дорожнього покриття,забезпечує самовирівнювання трактора, запобігає клювки при прискоренні илиторможении. Посилений задній міст оснащений гальмівною системою смаслопогруженнимі дисками, системою посилення гальмування Powerbrake, яка знижує небходімое зусилля на педалі гальма і забезпечує до 10 цікловторможенія навіть при непрацюючому двигуні.
НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ КОМФОРТ І ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ
DEUTZ-FAHR створив максимальнокомфортную, ергономічну кабіну, легко настроюється під оператора. Приладова панель InfoCentre надає всі необхідні дані і робочі параметри.Трактори серії 6G опціонально оснащуються системою паралельного воденіяадгоѕку, що забезпечує точність до + /-2 см, з функцією автоматичного водіння. Кабіна може оснащуватися механічною підвіскою. Опціональнодоступна гідропневматична підвіска переднього моста, яка володіє адаптивним регулюванням жорсткості в залежності від дорожнього покриття,забезпечує самовирівнювання трактора, запобігає клювання при прискоренні іліторможеніі.