Як дізнатись про акції, надходження, вигідні ексклюзивні пропозиції?
Підпишись на Viber або Telegram!

Повернення товару

Повернути товар можна в місці придбання: Черкаська обл., м. Звенигородка, вул. Ватутіна 42 або відправити на нашу адресу Новою Поштою.

протягом якого періоду можна повернути або обміняти товар?

Покупець має право повернути товар належної якості, що не підійшов за своєю формою, кольором та іншими індивідуальними характеристиками напротязі 14 днів з дня, наступного за покупкою. Але тут є умова, товар не повинен бути у використанні і зобов'язаний зберегти свій товарний вигляд.

 

яким способом будуть повернуті гроші?

Якщо відвідувач, купив товар і передумав відразу після цього, то порядок повернення грошей наступний. Покупець пред'являє касовий чи товарний чек або інший документ, що підтверджує оплату і гроші повертаються покупцеві відразу ж на місці в зручний для клієнта спосіб.

Повернення коштів покупцеві не в день покупки: такі ситуації трапляються частіше. Адже в тому, що товар не підходить, покупець, як правило, переконується вже при поверненні до дому, коли як слід його розгляне і перевірить. Які правила повернення грошових коштів покупцеві у даному випадку? Він повинен звернутися в фірму з документом, що підтверджує оплату товару та паспортом. Менеджер зафіксує звернення, проговорить з вами яким чином вам зручно вернути гроші. Після прийняття менеджером заявки на повернення коштів, покупцеві будуть повернуті гроші протягом трьох днів після звернення.

 

в яких випадках можна повернути/обміняти товар?

Товар повинен зберегти свій продажний вигляд і комплектацію і тоді товар можна буде повернути або обміняти на інший товар, який сподобається покупцеві. У разі, якщо товар на обмін будет дорожчим того що повертається – покупець повинен доплатити різницю.. Якщо товар на обмін – дешевше, продавець на місці компенсує різницю в ціні.

 

категорії товаров, які можна/не можна повернути?

Всі товари нашого сайту підлягають поверненню.

 

хто покриває транспортні витрати по поверненню товару?

Всі витрати по поверненню товару покриває покупець.

 

Сервісний відділ/ Продавець не несе відповідальність за можливу втрату/витік персональних даних про клієнта, членів їх сім'ї, третіх осіб, які перебувають у товарі(пристрої): на внутрішній пам'яті устаткування або на його носіях,передаються на ремонт/сервісне обслуговування в комплекті з основним товаром у випадку можливого перепрограмування, заміни пам'яті пристрою, заміни чи обновления системного програмного забезпечення.

Для повернення за адресою з собою необхідно мати:

  • оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром)
  • документ, що підтверджує оплату товару
  • якщо купівля товару була сплачена карткою - платіжну картку, з якої була здійснена оплата
  • документ, що посвідчує особу

Для повернення за адресою з собою необхідно мати:

  • Одержувач: «ТРИДААГРО»
  • Вид доставки: Склад-двері
  • Адреса: м. Звенигородка, Черкаська область, вул. Ватутіна 42
  • Послуги 'Зворотна доставка' і 'після оплата' необхідно скасувати
  • Оплата доставки — за рахунок відправника